Monday, October 19, 2009

Tapak Kaki Sejuk

Tiba2 jer lepas minum teh hijau,masuk bilik tak sampai 15 minit tapak kakiku sejuk sgt2. Tak pernah macam ni sejuk and tak pernah aku nak diet minum teh hijau pon. Tiba2 nak minum teh kat dapur takde teh.Ada teh hijau Boh housemate aku punyer. Bantai jer lah janji teh namanyer.Expired lambat lagi-April 2010. Mmm...tibaijer...tibe2 je kompilasi mcm ni. Dari nak berdiet aku makan...bagi panas sikit badan makan panas2 meggi.

Aku cari stokin tebal takder..baru ingat aku dah campak ke mulut sampah. Huhu. Ten pakai stokin nipis. So, tibe2 aku survey 2 ni compilasi teh hijau jgan minum semasa anda dibawah pengaruh ubat dan PMS.
Kebetulan aku berada didua2 zon sekarang, aku sedang menjalani rawatan ubat BP aku ni, baru berjinak2 selepas kena tegur dengan Dr.Norlida.

Then,tiba2 aku PMS ni. (Skrg ni perut ku pedih tiba2 dan aku rasa selain macam jer sejak terminum teh hijau tu)......

huhuhuuuhuhuhuhuh........................... =(

No comments:

Post a Comment