Wednesday, December 10, 2008

I HATE MY BOSS

Jam dah pukul 2.04 pg, mata dah ngantuk, esok nak kerja, tapi tak boleh2 nak tidur, pasai pikir banyak sangat masalah diri ini, aku sekarang tengah mencari cari diri. Haiz, kalau aku ni nyamuk nak jer langgar dinding rasanya.
Penat badan, penat otak nak pikir mcmane nak blah lari tukar kerja, nak minta kerja apa pon tak tahu. Dgn kesiannya, sekarang aku terasa akulah paling bodoh paling bangang dan tak ada apa2.
Hari ni aku ponteng kerja, pasai tak sedar jam loceng, kena plak menipu jatuh terseliuh kaki amik emergency leave. BOSAN betul hidup macam ni, Tak berkembang otak aku
Ya Ya Yargh..nak ku tungang kuda ku lari jauh2. Hehehe

Esok nak tengok muka si Freaky tu ..haiz, memang nyampah, aku sekarang ni dah jadi anti-betul ni, Mulut macam torpedo jepun.

Huhuhu, aku tak lah sekejam ni, sesapa pls help me. I think i almost to get BURN OUT.
How does coming to work, at the same time, u always feeling behind, unrespected, unhelpful, useless, or even feelin upset. Theres no satisfaction more, no more, no more..huhuhu..
I am so sad
Wish not here tonite, not tomorrow again, not anyone again.

No comments:

Post a Comment