Tuesday, October 27, 2009

Hepi BesDay AziEM


Detik 00.00 pagi 28.10.2009 ni aku nak sms Aziem nak wish Happy Besday kat dia. Selalunya pukul 10.00 mlm detik2 mcm ni...aku dah dipeluk tilam dan bantal. Kerana nak wish juga aku letakkan lidi mancis kat mata aku ni (haha..mcm iye2 je).

Lantas, aku berfikir, Aziem ni selalu tidur awal...boleh jadi sia-sia aje aku hantar, dah tu esok takut pulak bangun lambat. Al maklum lar morning sickness aku ni menjadi2.

Aziem dah warning aku-dia taknak kek. Dia nak KFC. Haha...ada aku nak beli.


Tapi bulan ni aku kena siapkan RM350 untuk dia, kena bagi sebab aku pernah pinjam RM250 kat dia...ala RM250 itu pown aku juga yang bagi...Hehe...

Bukan lutut busuk ...eh...busuk siku...tapi duit itu sebenarnya nak buka akaun Maybank. Al- Maklumlah jantan sekarang mengada2. Aku dah katakan dah sabar ziem..sabar...bukan penting pun. Biasanya kalau kau nak kerja, then kena buka akaun,time tu lah ko boleh buat akaun, siap tak perlukan RM250..tapi hanya RM50.

Macam aku, time nak kerja Shakeys Pizza kat AP tu,tu first time aku buka kad Maybank. Dengan bermodalkan RM50 jer.

Syaratnya ada borang pelepasan mcm tulah dari tempat kerja tu, hah kan senang.


Susah betul kalau dah berlagak besar. Mentang2 lah konon, tapi al ceritanya, duit RM250 tu dia tak buat bank kad lagi sebabnya dia tu bawah umur. Hahaha...

Aje-aje beratur line kat bank tu, last2 gimmick jer. Kakak kaunter tu siap cakap tunngu adik 18 tahun baru adik boleh ye...sekarang blah lah ziem....Hahaha..


Aku pown x tahu. Then dia keep duit tu....aku pulak tibe2 sesak...apa lagi..

Aku akui aziem ni pandai jaga duit....simpan betul2..tak mcm aku..selalunyer akulah yang meminjam nyer...hehehe...


Well AZiem ni bukanlah boypren aku...bukanlah anak ikan gaks...tapi adik aku...Hahahahaahah..


Oledh itu aku rasa dengan RM350 tu, ganti RM250 + Interest RM100 (Mana2 aku hutang sikit kan)....dan aku tahu lebih tu....halalkan jer....lar..(akuni kakak yg baik)...tak yah cakap aku tahu.


Ahaks. So, berbaloi lah aku tidur dulu....heheh....besok jer lah aku sms....ok...

Sebab lidi mancis aku dah patah....Hhahahaha.....

No comments:

Post a Comment