Monday, November 23, 2009

Kavitha ?


Waktu 7.05 pagi. Location is in my Ampang Fullhouse.
Situation : After cross the road, bus stop Sg.Putih.
Bahu dicuit oleh Indian girl, looks memang pernah aku kenal. Langsung tak perasan sesiapa kat bus stop tu, kerana kekusyukkan menunggu bas metro. =)

Dia : Are...u....SS (bukan nama sebenar)..kan?
Aku: ...Huh...ya saya....siapa? (sambil hulur tangan untuk salam)
Dia : Senyum. I ni Kavitha lar. Ingat?
Aku: (Malu kucing kurap)

Mak oi, Kavitha (Ma' Prend). Syok gile jumpa si Kavitha ni, dan tak disangka2 pula, kita bertemu di Sg Putih ni. Sg. Klang yang gland tu pun aku tak pernah jumpa sesiapa. Hehe.
Sebelum bas metro yang jauh tu sampai depan mata kitaorang, kami sempat update informasi masing2. Tentang kerja, tentang further study and of course bila jumpa je kawan lama, lain tak bukan soalan bonanza nya, U dah kahwin ke belum. Uiks..."Belum" jawapku sipu seperti siput.

Interestingly, she is now more beautiful and more outrangeous. Even married. Newly wed-couple rupanya. And currently working in one of Singapore consultation company.

Both of we heboh berborak sampai fullhouse dah bas. Very exciting story we did share,like:
-Our secondary school memory and best buddy to hang on, Suzanna. ( Where is she?)

Kavitha, Aku dan Suzanna. Tiga kawan ni, SMKTT batch kami, mesti tahu kami ni memang suka buat lawak. Kalau jumpa riuh. Sekepala mentertawakan orang dan mengejek. Kelas berbeza masa Form 4&5 tapi berbaris semasa perhimpunan bersebelahan sahaja.

Kerja kami borak dan ketawa jer time guru besar ceramah pagi.

Masa Form 2&3-Aku dengan Suzana sama kelas. Form 2 dia cikgu vokal aku. Dia yang kenalkan aku dengan kumpulan Westlife ni. Kami ada lirik Westlife-Flying without wings, time boring kami praktis. Hehe.

Masa Form 3- Aku dgn Suzana pernah kena saman dlm kelas Geografi berdiri atas kerusi sebab ketawa tak putus2. Tak boleh tahan dengan lawak2 Suzanna.

What a memorable time we have and enjoy. I dont know where she is now. I miss her la.

Actually, It's feel really great meeting old friend surprisedly. One dignity when they still remember me with full name. Not once. I don't know what picture they got me on theirs mind until can remembering me. But I loves the feelings. Aduhhh... (Aku cinta bangat kawan2 ku )

Ada incident funny time nak change no. Kavitha ni. Ini ceritanya...

Aku: U kavitha...(terdiam)...sidhu..kan?
Bantai Gelak si Kavitha. Aku pun rasa semacam je ni. Hahah...I am completely lost ....actually. Nak cover...cakap banyak tengok Bollywood. Kavitha Lakshmi sebenarnya.

Malam ni baru aku sedar apa aku cakap. Haha. Kavitha Sidhu tu pelakon/model cerita Puntianak Harum Sundal Malam. =?......=) What to said more...Haha..


No comments:

Post a Comment