Thursday, December 10, 2009

OC

Harini aku cek bill seperti rutin harian, tiba-tiba aku perasan slh sorang tmpt keje aku ni dapat OC. Aku tahular, dia baru dinaikkan pangkat ke officer-siap boleh dapat OC bill lagi ker?
Aku sedih ar nape aku masih di tampuk lama. Kalau compare beban kerja and qualification better lagi aku. Or what ever lar..takkan sebab ura2 dia nak resign boss aku siap bagi bagus punyer offer. Bila pulak position aku ni nak dinaikan skill nya. Mentang2 dia kawan cucu pak haji tu.
Aku rasa memang 'double standard' ar...bukan aku nak OC.Aku akur lar aku x patut nak dengki.
Tu rezeki masing2 aku, aku cuma terkilan . Siapa lah yg nampak aku ni kat situ. Siapalah yang tahu aku ni betul2 kerja. Maybe x cukup ker lagi.?
Aku dah a-z buat. Entah lar. Lepas tu aku tengah tunggu2 ni mana lar...org nak call ni kata aku dap di offerkan kerja. Aku tunggu dgn penuh 'keluhan', Where is the call.
Kalau dlm within 2 weeks...merana.Please
Ya Allah..aku berdoa meminta engkau keajaiban untuk aku, berikan aku kerjaya yang lebih baik dari ini, apa adakah ini untuk ku, ?
Aku mohon ampun beribu ampun atas kelekaan ku melupakan mu. Aku mahu berjaya dengan benar ya allah.berikan aku semangat.
aku mahu seribu peratus mahu berubah. berikan aku peluang. Pleasseeeeeeeeeeeee.......

No comments:

Post a Comment