Thursday, December 10, 2009

Setahun dah berblog.

Kalau betul -dan memang betul first entri yang aku post ke blog Diari Tin Kemik ni pada 8 DECEMBER 2008. Maknanya dah setahun aku berblog kat sini. Langsung tak sedar waktu dan masa. Kalau ikutkan Selasa lepas lar 8 DECEMBER 2009. It was my blog anniversary...
Yahooooo.....congratulation and celebration!!!.... Aku tak sangka aku keep up to date dengan baik so far and keep blogging bout people around my life and my life. Hehe...Got it?

And secara kebetulan pula, 8 DECEMBER 2009-itu aku ambil leave dan hadiri interview.
Aku harap keramat lar hari tu.

Aku masih menunggu jawapan.

Untuk ucapan ulang tahun diari ni, aku nak buat wish " xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" fuhhhhhhh'

Aku mahu menjadi lebih baik dr semalam. AMIN.

No comments:

Post a Comment