Tuesday, December 15, 2009

Sesungguhnya dilanda belegu keboringan

Aduh...Alah...Hisyh....Aiiiiih....Huh..?
Semuani ayat2 setan aku dari pagi ni kat ofis ni.Entah kenapa aku rasa keliru, bosan dan cela dengan semua ni. Aku bermatian tunggu panggilan interview dari Citygroup. Layak ke.Terima ke aku?
Masalah lagi KR ni ..poyo betul lar...asyik 2 berfalsafah dengan aku...huhuhu.
Matilah ...Lantak lar...pekakkan jer telinga ni...
Suka hidup mati aku ni....Arghhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku akui gelisah ni.Tak tahu kenapa hati ni rasa x sedap dan semacam jer. Pastu aku nak buat kerja mcm x hepi seperti smlm. Then aku terfikir nasib aku yang malang ni dan kerja yang mcm cabuk jer aku buat ni. Aku layak lagi ke tempat lain rasanya ni, Huhu....Tapi aku dapat rasa KR ni bukanlah seorang supporting ...bukan aku nak dia support aku..cuma cara dia cakap tu macam bah jer...air itu ke simen...kalau bagus sgt pon takper.....lebih kurang jer..( dia kat tepi depan aku ni).....
Ni ngumpat zaman moden...hehehe....

Dahpun...macam ludah jer kot..pui.....ayat2 nye semuanya macam x patut ...semua mcm sebenarnye better untuk dia or sesuai dgn kehendak dia tu...

Sial...jer.

Mmmm....contoh2...nanti ar...malas nak tulis.

Aku nak Blah TAHU...nak BLAH DR SINI....PLEASE LAR......IM CRAZY BORED THIS BLODDY HELL.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Fuhhh..

No comments:

Post a Comment