Wednesday, January 20, 2010

Humty Dumty Birthday

Harini,pukul 4 kami sedepartment nak sambut besday HD. Nak sambut ker? Sebelum ni, keluh semua nak sambut,nak sponsor pun susah. Saya tidaklah kisah sgt,tapi bak kata Kajol, kalau nak sambut,after this baik sambut semuanya sekali. Betul juga..? Tapi....ayat 'Why you'all so calculative" .......mmmm....kena plak batang hidung sendiri.
Well,sebab sepakat ramai yang kata dont want,tak nak,and even I pun cakap xda duit. But, in depth much because someone kempen say NO. Mmmm...kesian lah.
Kesian kat kami ni semua. Why we all so calculative.? Why why why?.....Sometimes, bila saya nak tidur pun saya terfikir,why we hate much. But saya percaya semuanya hanya dimulut,sebab manusia tak sentiasa tunjjukkan apa yang dia taknak,rather apa yang dia nak. Like, maybe someone like to be seeing as calculative,but she wont show. And also someone yang silent,yes sir, or ok sir, actually memberontak hatinya. Like me?...Do I?
Well, cerita kek, nak beli untuk HD akhirnya disponsor oleh Teh. Saya percaya Teh buat begini, untuk merapatkan HD dgn kami.
Saya rasa malu nak makan kek itu,bila saya sendiri yang tak nak bayar, dan saya sendiri juga yang mengherdiknya dalam hati. Saya tak sangka saya sekejam mcm itu.
Honestly, I dont really like to be faked.I dont like, I am show it, but some considerable event, I dont. But mostly, tindakan sy sgt2 keterlaluan,apabila saya sgt dalam keadaan tidak terkawal.
Mungkin, gunung berapi sudah meletup.
Saya dan AP masuk lambat ke dewan Mawar itu, kami sampai selepas HD selesai ucapan terima kasihnya. Saya dimaklumkan dia berterima kasih oada kami,dan mereka yang hendak pergi meniggalkan ofis ni, 'I am sorry, I may not be a good boss'.
Saya tak nafikan,tapi dia manusia, saya juga dan juga rakan 2 yang lain. Jadi, saya bertanya pada diri saya. Apa yang perlu saya ubah satu perkara sebelum saya berhenti ialah, berhenti menjadi 'silent dan gembirakan semuanya selagi masih ada masa'.

Mungkin saya akan begitu juga. Saya sgt faham situasi ini. Percayalah.

No comments:

Post a Comment