Monday, July 27, 2009

Neverending Story

If I was there...I will scream happily...more!!!
Aku suka sangat tengok cerita ni-Never ending story.Aku dah download 9 siri dalam you tube.
Cerita ni aku tengok sekali jer dalam tv,time budak. Pastu aku tunggu2 tak pernah keluar dalam tv. Cerita pasal budak laki baca buku atas loteng sekolah.Munkin sebab nilah,banyak pengaruh aku berimaginasi masa kecik2. Macam realiti jer.
Aku gembira aku dapat download and dapat tengok cerita ni. Aku barujer tengok. Epi semacam. Tapi tak sehappy masa kecik2. Bila aku tengok sekarang aku pun pelik kenapa lah aku suka cerita ni.Hehehe..sebab nampak sangat kartunnya dan tak real bila anjing tu terbang kat awan. Maybe budak tak semua tu.Mereka tak berfikir macam kita.

Bila something yg seronok cukuplah.Hehe.

Kita yang semakin matang ni jer yang tak puas2 nak puas.
Well,bila balik kat rumah mak semalam aku buka astro ada cerita John Rambo.Ni lagi satu cerita feveret aku time kecil.Time ni aku fikir hero akulah rambo dan dialah paling hensem dari arnold. Haha.Bila aku tengok rambo tu,aku tak nak laki macam tu.Hahahahaha.
Pelik tapi benar. Well, cuti dua harini betul2 manfaat dengan tengok cerita2 feveret time kecil.
Aku cuma nak cari vcd Micheal Jackson bila dapat gaji rabu ni....mmmm......boleh menari dalam tandas nanti .(Hihihi).

Aku nak basuh baju kemas bilik siap kerja. Segarnya bangun tidur ni.

No comments:

Post a Comment