Monday, April 13, 2009

Rush Hour KL

Kalau Hong Kong movies tunjuk Rush Hour dia orang dlm bentuk filem kungfu, memang tak bleh nak lawan dgn Rush Hour KL-sebabnya,KungFu dgn Hour (Time) takda kena paut pun.Hehehe...
Aku nak kongsi, Rush Hour KL-yang pergi balik kerja KL-orang KL ni suka berebut naik bas, monorail,lrt,mrt, even tempat duduk pon nak berebut. Then, diaorang ni punyalar 'rush' gila2, langar kitalar,said sorry pun tak sempat. Muka,mostly,memang banyak yang 'muncung'.
I guess,lar, Org KL, ini memang stress, relaks lar beb, I tgk kita ni kalau pergi kerja, slowjer,jalan,
lembap mcm siput, siap nguap2, tahi mata pon ada lagi, but, time balik jer, macam berlari tak tahan ke tandas.
Well, we must 'cool',ok.Bukan nya your house nak runtuh,or anak u all lari ker, just be relax. Mostly, that's race lol. Lu pikirlah sendiri.
Well, aku tadi dari Bukit Bintang naik monorail,ke Hang Tuah,tukar Lrt Ampang Line, semuanya, jalan laju, aku lak tension. Hehehe...
I jalan bukanlah slow, but, relax.Then sampai stesen cheras, aku amik teksi, punyalah bapak bau gas,poning den. Aku suh pakcik tu, tutop jer lar aircond tu,kang mati aku lak dlm teksi. Sianlak aku kang. Pening tu sampai nak buat aku muntah, sampai naik lif pon,aku keluar ke wrong floor. Siap kena gelak dengan 3 bubudak gemuk yang selekeh,(hehehe),terpaksa control naik, tangga satu tingkat. Nasib baik tak buka pintu salah rumah,aku pon tgk semacam jer, rumah aku, tetiba ada langsir 'kiut'dalm bilik aku.Hahaha...
Aku pun terfikir,aku yang tak 'Rush2' pon salah umah lo. Hehehe...

No comments:

Post a Comment