Thursday, April 30, 2009

Kau dihatiku


Aku suka dia. Bila dia ada,aku rasa semangat.Aku memang boleh agak aku boleh mudah sgt suka dgn dia dgn sekelip mata,or sedetik saat masa first meet.Sebab,dia miliki ciri2 yang aku suka dan selesa. Selesa ke?..ye..mungkin sementara, tapi mereka banyak kecilkan hatiku. Aku tak tahu kenapa ini dah kali ketiga aku suka orang yang berbintang sama. Aku sudah cukup gembira kalau dia sedar aku ada bersamanya,dan senyum dengan ku atau sekali-kala berborak atau bergosip.Aku nak sgt tahu pasal dia,banyak dan banyak untuk diselongkar.Aku sendiri mungkin terlebih bagi hints untuk kenali aku sendiri,Sekarang aku tiada muka.Aku kadang2 taknak cakap dgn dia,sebab buat sakit hati jer.Tapi satu hari tu, aku memang menunggu dia panggil aku. Namun aku sedar dirinya tak lentur dimiliki,dan aku tak layak baginya. Aku kini harap dia nampak kewujudan aku dan beri aku sedikit ruang dalam hatinya untuk hadir sebagai sahabat dan teman yang dipercayai. Aku sudi menerimanya seadanya.

No comments:

Post a Comment