Saturday, May 2, 2009

Dominoes


Erk...erk..aku ni dah melampau ker, sampai dia bleh perasan aku tgk dia. Eee..malu aku ni. Boleh tadi dia kata,dgn aku,jangan tengok dia,dia tak ensem,erk...memang lar aku ni tak bleh tak tgk orng lawa mcm dia,lagi2 harini plak pakai baju biru. Hai....aku malu sungguh.Aku control malu katalar...bila pulak aku tgk dia,aku tgk baju tuuu. Tapi,lepas ni sumpah aku taknak tengok2 dia, aku memang lar taknak kaco dia, tahu dia ada awek situ. Aku nak ngorat awek pantry tu, aku minat lar,cute sgt2.E..geram.Lagi geram dgn Sir tu,bodoh!!Haiz...apalah nasib aku, aku tak tahu lar tak dapat nak control nafsu mata aku ni,suka tengok.So,memang orang mudah salah faham. Ada yang intepret suka,nafsu,jahat,tak suka, dan mcm2 lagi.Aku rasa aku tgk biasa jer.E...fobia aku nak tgk org. Ni kat opis ni,lagi satu,aku kena jaga plak.Hey Comeone, I memang suka u all,mcm first time,but i ni pijak di bumi nyata,kaki i ada,so, i know who i on your eye's. So,dont worry lar, aku takda masa nak fikir2 kan korang lagi.Aku nak kerja nak kumpul duit banyak2 dan blah jauh2.
Lonely baik dgn harapan.

No comments:

Post a Comment