Sunday, May 3, 2009

Epi semacam....

Eh..eh...today harini mcm epi semcam apsal lak...alar gaji dah masuk kot.Lepas dah kempunan kat KFC dah 2 kali.hehehe(dah muak KFC dah)...semalam hari paling boring and penat sedunia aku, dahlah hari labour day pon keje,pastu stall bz,aku huru hara,kaki pon lenguh, esok plak masuk opis,closing time!!!....huhuhu...kejam depa tu,tinggalkan semuanya kat aku.Tapi takpa...aku berjaya melaluinya dengan mengekal sikap positif dan menurunkan panas baran laser aku ni. Sayang time closing tu, NOD32 sekejap jer,adapasal dia nak ke Jengka,Pahang. Tapi nasib baik dia sempaqt guide tour dengan aku sampai end to last lar.Aku ingat tak sempat pasal komputer Jolie ada problem,last2 ok plak pasal Z-DRIVE settlekan dgn jaya.Jolie print semua report,pastu tinggalkan aku sorang2,ada yang tak lengkap belajar pon. Ye lar...aku sedar,takkan semua nak disuapkan betul tak....ye ye...so aku terima. Tapi kalau fikir macam tak betul sebab... nampak sgt aku tak tahu sgt..boleh buat salah...sebab depa time ajar aku tu, seminggu baru masuk...so sure lar aku blur and kejang sikit. NOD32 plak yang ajar. Dia tu pun baru sekali dan hanya praktikal jer kat situ. Aku geram gak ngan Jolie ni,ada yang dia tak ajar katanya diajar plak.Aku sure.Ni esok baru tahu sama ada report aku tu qualified ker unqualified.Huhuhu...
nak closing banyak gak..keje nak buat esok ni.
Depa semua balik awal sabtu tu,half day,aku terjengok2 samapai kul 4.pm (waktu M'sia). So, apa lagi naik hantu migrain lar.hehehe.....aku punye penat,tak makan,terus balik. (Tepon mummy sambil jalan kuar..ngadu,huhuhu),then aku sampai umah nak kemas bangsal aku ni,aku tengok 2-3 minit,arh...penat lar plak....aku lepak tgk tv jer and mlm aku tido jer kat dpn tv tu atas sofa,. Ingat nak tgk citer mega movies sampai habis,tapi tak larat. pasal besok nak keje.
(keesokkannya...aku bersiap,tetibe DOMDI call,tanya aku masuk keje tak,aku kata lar ader...die takut ramai tak datang..sebab tadi br aku tahu,sabtu ramai yang tak datang)...Pastu harini rezeki,dia blanja kitaorang nasi goreng. Aku amik gak walaupon ingat nak tarik muka jerk....poyokan aku.Hari ni macam best,banyak mainan.
Dengar ramai gak gaji yang sikit jer,muka masing2 macam piza jatuh atas lantai,aduhaiii.......
Aku plak lagi sikit..rasanyer(tak tgk lagi gajinyer) Ni kpala poning pikir Hutang Babi. Huhuhu.
Mana lar orng2 yang pinjam duit aku ni tak bayar 2,nak sumpah pon tak guna,Bukan menjadi pon. Zaman bunuh jer sekarang ni.(nanti aku harap someone buat korang balik.) Baru tahu.
So..aku ni masa nak buka PC ni menyanyi2 lagu hindustan jer memanjang, tu lar tajuk entri ni tulis epi memanjang..Tapi sebanarnyer sedih jer aku ni memnajang pikir tu,pikir ni...huhu...
Tido dulu.Esok kul 5.am nak bangun dar.Sempoi.
Akhir kata"Semoga aku mimpi basah malam ni" Hehehe...

No comments:

Post a Comment