Monday, August 31, 2009

Buka Puasa The Adventure

Nama jer adventure. Tapi makanannya tak seadventure mana pun. Lip Lap Lip Lap dah 10 hari kita berpuasa. Tapi tak sehari lagi aku rasa berjaya menunaikan amalan2 sunat dalam fardhu ini. Sedih dan kecewa. Marah dan bingung. Sebabnya aku sendiri tak tahu. Bukan tidak mahu berganjak ke surau asyik ada saja 'persetan' aku ni. Aku sedih lar kalau bulan ramdhan ni aku masih teruk lagi. Bernama manusia yang hina.
Aku ada terfikir nak letak list makan buka puasa aku tapi aku lupa dar apa yg aku makan.
Slow reaction. Hari ni special buka puasa dgn housemate punya kakak, rumah sebelah blok jer. Malu tak malu tp pasal dah tumpang kereta,wajib. One more, nilah rezeki. Betul tak. Mmm.
Aku fikir2 lah nak tidur jer malam ni.supaya esok pergi kerja dengan baik. Tapi rasa malas lar nak kerja. Kenapa. Makan banyak sudah. Aku nak bershopping tadi nak pergi Jusco tapi peleset ramai sgt orang nyer beb.
Aku blah gitu jer. Ahaks. Ni nak wat gapo sekarang ni. Malas dah nak online2 . Aku nak keluar lar. Bye.

No comments:

Post a Comment