Saturday, June 13, 2009

Aku demam


Pagi tadi walaupun terketar2 keluar toilet,aku redhakan ajer pergi kerja. So, aku boleh cuti 27hb nanti. Satu hari aku tak online,aku tidir dari pukul 4 ptg sampai lah ni. Aku ingat nak tengok cerekarama TV3. Aku pon nak update blog ni pasal aku ni yg demam. Tadi aku dapat pelepasan pergi doktor.Poliklinik Bandar kat Bukit Bintang. Tak best betul jumpa doktor kalau bukan sebab sakit ni. So,tadi doktor buat ujian urine kat aku. Fuhhh....nasib baik tak dialisis sbg diabetes, seen like BP aku naik 150/101. Huhuhu. So,dr. suh and paksa gak aku makan ubat tu. Aku tak suka.Tak nak. Aku tetap tak nak.

Why.Malas nak follow up after one week my BP. Aku tahu aku memang ada since 12 years old. My doktor time tu cek I,time I nak derma darah. Aku mulanya susah nak percaya. Then after that, time study,stress nak exam,aku tetap tak nak makan ubat. Walaupun Dr.suruh. Alasan aku takut bergantung sgt kat ubat tu. Sebab pernah aku termakan juga nasihat Dr. so aku amik juga makan. Terlepas aku makan sekali, terus aku rebah nak ke kelas. Apa lagi darah dah naik kat kepala. Wuhh....

Lagipun cost lagi. Huhuhu. Aku nak tidurlah rehat since esok aku ada schedule kat MV. Aku kena pergi sebab sekarang busy gile. So, aku nak rehat sebab dah mengantuk balik makan ubat ni. Tak jadi ar tengok Tv. Tutup Tv tutup mata.

No comments:

Post a Comment