Friday, June 12, 2009

Pecah Rahsia


Tadi KR cakap aku naif. Muka innocent. Aku berbisik "Eh, dia ni psikik ke psiko ni'. Paling tak suka aku bila dinilai. Lg2 dari dia. Dah Tuhan bagi muka aku macam ni. Karang list segala kejahatan aku 'kejung' dengar. Well, as I said-aku ni full of imperfectionist. Everyone ada bad and good side. Actually,memang seronok bila muka kita ni nampak innocent, tp aku tak suka dgr sebab bila kenang2kan apa orang2 yang dah buat silap or jahat kat aku. Adakah muka innocent ni yg bg peluang kat dorang? Tu yg bengang. Tu lar setiap kali,dgr,innocent,naive,good person, boring plus geram mcm celaka and kelakar gak.
But sometimes,memang ada kebenarannya plak,sebab aku ni ramai yang cepat suka and kesian.
So,untuk menegakkan aku tak lah sebaif yg dorang fikir. Aku terpaksa bagitahu sedikit latar belakang aku. Baru terkejut diaorang dengar. Bukan apa, aku dah tahu. Once org fikir aku naif, mudah dorang gelak2kan aku or aku ni kira list last lar kalau nak ajak nak wat 'jahat'. Buduh!
Pastu,akan sering dicomparekan and think yg aku ni baik lar. Terseksa gak jd org baik ni walaupun sebenarnye itulah azam aku sampai mati. Sangat susah.
Sedikit pendedaahan latar belakang,mcm how my mom jaga i too discipline,my family divorce,and my mom trustworthy also as a adequate why should i represent not naif kan.
Hai...actually. Aku paling tak suka nak cerita family background kat sesapa.
First they will sad,thank,appraise...or sad again. Then,aku tak suka sebab its very private. I dont like to repeat and remember all those bad and sad memories. Just a rubbish for me.
Hanya Tuhan yg tahu betapa 'baik' aku. Sedangkan aku sendiri pun dah mula tak suka diri akuni. Sebab, aku lah manusia yang mungkin 200% tak perfect.
So, am i good. No. None. Nonsense.
But,I dah langgar prinsip I, due to my family background story. I dah pecah rahsia. Actually I was thought I tak akan cerita apa2 pasal I bila datang sini. I just wanna be a new one.
So, mypresent pon dah tak betul and tak sure am I heading correct one. Or turning down. So sad,restless,and bad mouth. Please forget everything. Dont be sad to me. I am nothing cos Im none.Amin.

No comments:

Post a Comment