Monday, June 29, 2009

Aku marah

Aku menulis dr ofis lg,satu tempat yg bahaya.Gusar identiti blog atau akses ke internet ni dapat diselongkar oleh Hard disk kat sini.Walaupun, external HD nya bg can,kat aku tembus firewallnyer aku masih tak puas.
Aku benci konkongan dan sokongan yg palsu.Uwekk...!!
Hari ni cadang nak balik umah mak,tp hati aku tgh feelin 'poyo' sekarang.
Entah kenapa harini marah semcm dgn KR tu.
Kerja aku tergendala lg sebab soalan KR kat Humty Dumty.Semua org kat ofis ni bangang lagi siput.****
Ya Allah,aku sedih sebenarnya sebab aku rasa mcm tak cukup bagus lg, mcm banyak yg aku tak dapat lg dan kenapa kenapa kenapa?
Aku susah betul nak mencari ilmu sesorang kat sini. Masa masuk pon ilmu takj diturunkan sepenuhnya.
Well,Anu kata everyopne should get a opportunity.Is This My OPPORTUNITY.
Well..aku rasa mcm selain lar.Sebab dahlar aku trerkontang kanting, ramai pulayg menyembunyikan sesuatu dr aku semacam aku ni hilangke dunia mana. Dunia ku sendiri.Ya aku kerja aku kerja .Tapi masih tak cukup.
Tapi mcm mana pulak hidup ku.
Agama dan bangsa ? Aku perlu positif. Aku akan kuat berusaha. dan cemerlang kan ilham ku. Ya Allah.........Luaskan ilmuku.Tundukkan aku dgn kuasa,jgn gilakan aku dan tamakkan aku dgn duniawi. Matikan aku dlm iman. Aku nak lari sekejap...
Ok.Time to smokin. Huhuhuhu..am I???..Apa aku kata ni...aku gila dah.

No comments:

Post a Comment