Monday, June 22, 2009

Lipas


Aku barujer melakukan pembunuhan yg terancang dan kejam. Pantas,dan perlahan aku bunuh mangsa aku dengan ridsect.Hahaha...

Sial ko lipas, macam mana boleh ada kat bilik,tepi tilam,nasib baik aku perasan,kalau tak malam ni aku tidur bertemankan dia...E...geli mak.

Bilik aku sudah dikemas bagi bersih wangi pun boleh sesat lipas ni.Aku tak suka,housemate bilik aku ni kotor,mesti dari sana,takpun kat bilik air,dah lar sebelah,tingkap pun maybe lipas tu masuk.Pelik,lipas2 yg datang kat bilik aku mesti macam dah nak mampusker,tempangker,macam pelarian lar.Tapi ingat ape,aku nak tumpangkan,parasit!!!!

Aku bunuh adalarr....Aku gelikan ko lipas.Cinabeng!!

Housemate aku memang tengah kemas bilik dia tadi time aku balik,lipas tu agaknya menyorok masuk bilik aku...pasal aku tgk macam nak mampus dah...mustahil lar aku tidur semalam lanyak dia..sebab aku tidur luar depan tv semalam...

Tolong lar aku geli lipas.Aku tak boleh terima binatang ni. Pengalaman aku dengan lipas sebelum ni cukup lar:

1)Timetu aku kecil,umur 7 tahun,tengah baring ats tilam tengah2 ruang tamu,boleh atas kipas siling tu,lipas tu terbang 360darjah...mak pula pi kejar dengan penutup bekas sepit kain,aku kat tengah2.Cuba banyangkan...lipas tu jatuh ker...kat cipap aku ker...hehehe...aku cekup selubung diri aku mcm mumia dengan cadar..huhuhu..

2)Pengalaman kedua,aku termakan lipas,nasib baik anak lipas,pasal lipas tu sedap dalam ikan masak kicap opah,semua orang lari dr aku dan keep ejek.....aku makan lipas...huhuhu..terseksa aku.....

3)Pengalaman 3,kat tempat tusyen sekolah agama,sekolah tumpang lar,bukan belajar agamapun.Ada lipas masuk terbang2 kesana kesini,dalam banyak 2 budak kat situ,dia landing betul2 atas kepala aku,jatuh pi bahu,pi lengan,sampai kaku aku pegang pensel,huahuahauahauahua.....besar siot......habis aku digelakkan.

4)Pengalaman 4,adik aku takutkan aku dengan lipas,time tu aku syok2 baring dah kenyang makan tgk tv,rupanye dia tipu aku,kena penyepak and penampar.Siap.hehehhe......Tambah lagi makian aku......huhuhu..memang kejam..tp nak hidup...dengan aman...kena ajar budak2 ni.

5)Pengalaman 5,aku balik keje,penat,sampai tertido atas katil,selalunya aku nak tidur luar,dalam bilik panas,aku rasa ada benda panjat hidung aku,mcm mimpi,aku tolak punya tolak,kat mata plak nya sangkut,so aku terbuka sikit,aku nampak kaki lipas tu,apa lagi,macam robot aku boleh nbangun serta merta,segar bugar,tolak lipas tu,pastu lari pi cuci muka mcm nak letak clorox jer,kejut mak aku,ada lipas suh bunuh,kalau tak aku tak tidur.Huhuhuhu

6)Pengalaman 6,aku barujer nak masuk tidur,time masa kat U,nampak lipas kat katil kawan aku,langsung aku keluar bilik,tidur kat ruang tamu bilik tv sampai pagi,sampai,seminggu hidup tak tenang nak cari lipas tu....belajar pun lari library....ntah mana lipas tu...susah hidup dalam trauma....lhuhuhuhu

7)pengalaman 7,tgk tv ngan kawan2 kat ruang tamu,ada lipas terbang,landing betul2 kat lutut aku,apa lagi melatah Pukimak.....huhuhuhu.......habis depa gelak...


Jadi,Persetan kan ko lipas,aku jumpa aku bunuh bagi terbelah 4.....huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment