Thursday, June 25, 2009

Doa sebelum Tidur

Ya Allah,ampunkan lah dosaku yang begitu banyak dan hina ini,
Ampunkan sucikan aku bak baru melihat dunia,
Bebaskan lah aku dari semua 'ini',Ya Allah,
Aku lemah,aku sedih,aku daif dan zalim dengan diriku,dengan Mu,dan keluarga ku,
Bebaskanlah aku dari penghinaan ini,bebaskan lah ,
Aku merayu merintih padamu Ya Allah,
ketemukan ku pada seseorang,ketemukanlah mati hidupku,
ketemukanlah perjuanganku,aku lemah dan tidak terdaya,
Aku seorang di dunia ni Ya Allah.
Ya Allah,Ya Rahman,Ya Rahim,Aku ketandusan.
Luaskan aku dengan rezeki dan zatmu Ya Allah.
Golongkan aku gologan yg diterima taubatnya,
Matikan aku dengan ISLAM.ISLAM.ISLAM.dan IMAN.
Jadikan diriku masyur dengan agamamu,ilmuku didada ditambah.
DENGAN IKHLAS YA ALLAH,SEGENGAM KU DOA,BULAT HATIKU,TETAPKAN SYAHADAT KU,JAUHKAN AKU DR ZINA,JAUHKAN AKU DR KEMUNGKARAN MU.
AKU TAKUT PADA DIRIKU SENDIRI,AKU TAKUT KAN KAMU YA ALLAH.
TAKUTKAN AZABMU.AKU LEMAH.AKU LEMAH.TUNJUKKAN LAH AKU JALAN.
AKU MAHU KEBAHAGIAAN DI DUNIA DAN AKHIRAT INI..............................TERCIPTA.
AMIN................................................

No comments:

Post a Comment