Tuesday, June 23, 2009

Pictures

Tengok2 dalam folder pictures dalam laptop ni,teringat kawan2 aku yg baik,yg jahat,and semua macam lar,yg aku terasa hati,yg aku sayang,but its all fall in one name.A memorable memory.
Oh....how sweet,sometimes macam nak masa tu berputar balik dan buat benda yg betul that time.Like say more polite and dont make them sad. But,let ogne be bygone.Kan?
Once aku susah nak keep dlm frenship ni,is a lasting relationship.Memang aku ni choosy sikit nak picky who fren can be lastiing with me.I dunno.Because,i takut ramai sgt tahu siapa diri sebenar.Sebab tu aku dah drop frenster,and mcm lg.So aku teruskan berblogging.Pasal aku rasa puas bercerita pasal diri aku sebenar.
Aku ada fikir nak buat blog baru real me.But no need lar,cos mcm nak tunjuk plak kat dunia who am i.Padahal.....aku pon tak tahu sape aku.
Yg penting aku nak ubah sikap,jd lebih maju berdaya saing dan jimat cermat. Dalam segi kerja aku nak kejar samapi ke tangga atas,insyaalah,cukup ilmu dan iman yg teratyas,so aku tak salah jalankan tanggungjawabku.
Cukup iman dan samapi jodoh harap aku dapat kawin dgn org yg setia dan bahagia dgn ku.Penting tu.
Duit dan harta datang bersama2 dengan syukur,amin.
Mak kena jaga.Rumah dan pelaburan kena beli.Kesihatan kena jaga
So...nak tidur dulu...esok nak bangun susah lak kul 5.
wslm

No comments:

Post a Comment